söndag 25 april 2010

Saknaden gör ont

Fy fan vad det gör ont och sakna sitt barn.
Även om jag vet att jag får träffa henne på vardagseftermiddagarna oxå så är det en stor skillnad att ha henne över natten oxå. Jag känner redan paniken inför kommande helg. Vet inte vad jag ska hitta på. Känner stor panik och smärta i hjärtat. Jag lever mitt liv numera för min dotter. Så hon får ganska stor plats. Och själv anser jag hon den väl värd. Jag vill dock inte säga att jag vill hindra henne från sin mamma. Det är bara det att jag tycker det är jobbigt och inte kunna ha henne en hel vecka hos mig. För jag känner ändå att det är något speciellt när man har henne sovandes här och när hon väcker en med tuppfan på morgonen.

Men måste än en gång dock säga att helgen med henne har varit helt underbar.
Jag kan nog inte räkna hur många gånger jag sagt till henne att pappa älskar sin lilla prinsessa.

Så är det någon som läser detta och har något kul förslag på vad jag kan hitta på till helgen tvecka inte och skriv............känner mig fantasi lös.

LOVE MY PRINCESS

Inga kommentarer: