torsdag 8 juli 2010

Working my ass off

Japps. Denna veckan har gått åt till jobb jobb jobb jobb.
Vilket är helt underbart. Tänker inte och saknar inte min dotter så mycket.
Det blir lixom lite lättare i vardagen. Men nog hade jag kunna önska mig lite sömn.
För det har det var en enorm bristvara på dem senaste dagarna. Sedan i söndags kan jag nog räkna ihop sammalagt 14 timmars sömn på 4 dygn så att säga. Inte mycket och hänga i granen. Däremot har det varit mer jobb. För dem andra timmarna har jag befunnit mig på jobbet. Idag kom jag dock hem strax efter 13. Mycket skönt.
Så kväll tog i äran och körde runt lite och popa musik i bilen och bara var.
Trött är jag så inte vet jag ska ta vägen. Men lägger jag mig ner så piggnar jag till........så jag tänkte att jag ska försöka läsa i min nya bok som jag börjat läsa. JAG ÄR WANTED heter den.

Jaja.

På söndag kommer min lilla prinsessa igen. Sen har vi 2 veckor fyllda med äventyr och födelsedagskalas och annat latjo lajbans som ska betas av.

See ya around

Inga kommentarer: