lördag 9 oktober 2010

Uppdatera för helvete.

Jajajajajaaj jag ska.

Men det händer för mycket nu. Jag hinner inte med det jag vill knappt.
Och det är både postivia och negativa saker som händer.
Jag varken kan eller vill säga för mycket ännu.
Man ska ju lixom inte ropa hej förrän man över ån eller va det nu heter.

Har i alla falla vara nere hos kärleken i helgen. Jag och min sessa drog ner i torsdags kväll. Och sessan blev hur glad som helst och hängde med dem stora pågarna direkt. Och då Eva som hon heter var i väg på kvällen var sent hem envisades sessan med att hon skulle vara upp tills hon kom. Men det gick inte. Här däckades det rejällt.
På fredag tog vi en promis till City Gross som är typ en 40 min gång väg. Sen hem och åt middag. Och därefter hoppa vi in i bilen och körde till Evas jobb som är en förskola. Ganska dumt drag av mig. För min sessa ville då inte åka hem. Det blev rama skrik direkt. Jag fick bära bort henne där i från. Efter det hade vi fredags mys med alla ungarna. Och i morse när vi vakna kom alla ungarna till vår säng och hade lite morron mys framför barnkanalen. Helt underbart måste jag säga.

Jag och sessan åkte sen hem för att vi skulle på Diddis kalas idag. Hon är rolig den här sessan. För först tjöta hon hela dagen att vi skulle ditt. När vi väl kom ditt ville hon hem. Men det släppte efter ett tag. Då var det full rulle på henne oxå precis som på alla andra ungarna som var där.

Nu sitter vi här och bara är slöa slappa och vet inte vad vi ska hitta på. Mätta och belåtna om inget annat. I morgon åker sessan tyvärr hem till sin mor. Hade gärna haft henne kvar. Jag mår ju bättre när jag har henne hos mig. Dock kan jag säga att ensamheten är ju inte så enorm som den var innan nu när jag har kärlekn.
Så på måndag bär det av för omgång två på ryggen. Tisdagen tar jag och drar ner söder över igen.

Så nu har ni fått en uppdatering för er som saknat det där.
Morsning korsning

Inga kommentarer: