tisdag 28 september 2010

Drar till söderns bredgrader

Helgen över och en fruktansvärd tystnad lade sig på söndags kvällen efter mötet vi hade här.
Jag blev nästan helt tokig. Eller jag blev tokig. Så pass tokig att jag skicka tandborsten i innerficken och drog ner till södern för lite mer myspys. Hem igen dagen efter uträtta massa ärenden.
Och idag tisdagen det jag fruktar/fruktade mest av allt här livet............Tandläkaren. Men det gick över förväntan och nu ska jag inte ditt förrän om ett år. Kände mig faktist lite stolt som fixa det. Dock gjorde inte min plånbok detsamma. På 2 mån har jag nu lagt 3000 spänn på mina tänder. Inga stora ingrepp. Men det där akut besöket jag fick göra för ett tag sen var fan inte billigt.
I morgon är det besiktning av bilen. Sen styr jag ner mot södern på en färd på ungefär 45-50 min. Och där stannar jag till på lördag förmiddag då jag åker hem för att göra mig i ordning för CHAMPIONS OF ROCK med Peter Johansson i Malmö med Mor,Far,Bröder och en styck Svägerska.
Söndagen blir däremot lugn. Som den ser ut nu i alla fall. Börjar lite smått med Frulle på klubben. Därefter ska en styck liten Sessa inväntas. Så får vi se vad vi hittar på.

Nu ska jag luta mig tillbaka och kolla in en film innan jag går i sängen och lägger röven i vädret och sover lite.

Thank you and good nite.

Inga kommentarer: