torsdag 9 september 2010

Lite dravel

Hhhhrrmm i bland begriper jag inte vad dem tror. 2 töser som jag haft kontakt med på senaste tiden gör nu allt för att försöka göra mig svartsjuk. Kan bara säga. Dem lyckas inte någonstans. Vi har inte haft något ihop enbart vänskap. Visst har snacket gått. Men nej tack. Och när folk inte kan höra av sig efter att bestämt då har du inte mycket och hämta här.
Men visst kan väl inte förnecka att det är lite kul och vara jagad. Men jag har varken lusten eller orken och engagera mig i något. Och sen har ingen av dem just DET DÄR.
Vad är då just DET DÄR. Ingen anning kan jag säga. Dem har det bara inte.

Jaja.
Det blir en full rulle helg. På lördag har vi lite grejor vi ska hitta på. Blandannat en fika dejt med familjen Plato. Och sen på söndagen är det kalasdax i Tyringe. Funderar på att åka upp redan tidigt på förmiddagen till Tyringe och se vi hittar mer kantareller. För sist när vi var där jag och sessan plocka jag hela 5 liter kantareller på polaren och deras baksida. Det var som och komma till himla riket.

Nästa vecka blir det dax för lite efterlängtad smärta. Och det är även massa andra grejor på gång som jag dessvärre inte kan gå ut med ännu. Men så fort allt är på plats så kommer jag absolut att skriva om det här.

Så den som väntar på något gott........ja.......den väntar........hahaha

En lite kul historia får ni på köpet..............asg


En kvinna ligger i förlossningsrummet med värkar och skriker:
- Jag orkar inte mer! Ge mig bedövning!Sen vänder hon sig till sin kille och säger:
- Det här är ditt fel, din jävel!Killen svarar lugnt:...
- Om du minns så ville jag köra in den i andra hålet på dig men du vägrade för att det "skulle göra så ont...

Inga kommentarer: