fredag 3 september 2010

Time to party

Japps. I morgon är det party på schemat som gäller. Något jag inte gjort på länge.
Polare har lite födelsefest. Och jag har fått cykelförbud. Då det gått illa två gånger redan när jag cyklat hem från den familjen.

Även om jag inte har tankar på att bli drängfull och inte ens halvfull. Utan bara vara.
Visst har jag partajat och så innan. Men det har mest blivit i goda vänners lag. Alltså en vanlig hemma sittande kväll lite med massa djupa samtal.
Men samtidigt kan jag säga att då detta är bokat sen ett tag tillbaka så känner jag egentligen inte för det. Jag är en impulsmänniska och hatar planerade saker egentligen.
Så vi får väl la se vad som händer i morgon om jag ens har humör för det. Kanske blir rent av att jag bara tar mig ditt och tar en öl eller två och överlämnar presenten och drar hem sen. En riktigt tråkig jävel............ja jag vet.

har precis kommit hem från en annan polare i alla fall där vi håller på och rensa upp i hans Björnbärssnår. Vi har säkert ploackat 10 liter redan. och vi är inte igen hälften än. Det som stör mycket är kaprifolerna som växt upp mitt i allt och snörat in sig. Så man ser så där snygg ut nu på händer och armar efter diverse rivningar av taggar.....hahaha

På söndag kommer hon den där lilla Sessan som det bästa i mitt liv. Om jag längtar efter henne. Skojar du eller. Det gör jag från den stund jag lämnar henne till sin mamma tills hon kommer i min famn igen. Det känns i bland som är hon inte i min närhet så fungerar jag inte som det ska.

Går just nu oxå och väntar på att min och Sessans über häftiga Sacco säckar ska komma. Men dem kommer väl troligtvis inte förrän nästa vecka i stället. Jag hoppas det. Annars ska det mail bombas fråga var fan dem blir av. Det är två veckor sedan jag beställde dem och betala dem.
Och pengarna är ju dragna.

Har fått hem Twilight Eclipse och sett den. Och måste säga att segar film får man leta efter. Två var oxå seg. Den första var super. Men jag tycker det har segat till sig. Frågan är om dem ens skulle gjort en två och trea på dem.
Nu ska jag i alla fall sätta mig till rätta här för att se Expandebles . Och sen får det nog blir Toy Story 3.

CTRL ALT DEL






DAMN ARE YOU STILL HERE

Inga kommentarer: