onsdag 8 december 2010

Att komma ihåg och spara långa inlägg

Japps det är något jag borde göra.
Satt i går kväll och skrev ett jätte långt inlägg med lite bilder och så.
Men då min dator och jag inte hade kommit riktigt överens innan på dagen så
var det här nästan beräknat.......inte av mig utan av data jävlen.
Trodde jag hade fått bukt på problemet. Men icke sa nicke.
Så hela data fanskapet låste sig och jag fick rycka kablen för att kunna stänga av den.
Och då försvann allt.
Orkar jag göra om och göra rätt...........................eeeeeeeeeee Nope.
Har i alla fall slagit in dem sista julklapparna.
Skönt nu kan man bara slappa.
Och det ska jag göra med att jag och min Eva ska ha lite lucia fest med lite vänner nere hos henne i
södern.

Ska i väg en först till en polare på en fika. Sen bär det av neråt.
Sen hem på söndagen och möta upp min lilla prinsessa.
Därefter bär det av till farmor och farfar för lite julklapps byten.
På måndagen ska prinsessan vara lucia på sitt dagis.
Efter det drar vi eventullet ner till söder och återkommer inte förrän annandag jul.
Så ligger planerna nu. Men man vet aldrig vad som händer.


Och även om ansökningarn och telefonstamtalen till företag är många lysser fortfarande jobben med sin frånvaro......................jag hoppas på magiska och stora händelser nästa år. Annars kommer jag gräva min egen grav känns det som.

Ska köra WII fitness plus hela veckan nere i södern oxå. måste piska upp Evas pågars rekord...........går ju inte och bli upp piskad av en 10 åring och 14 åring.................DAMNIT


MERRY FUCKING X-MAS
AND A HAPPY FUCKING NEW YEAR................om vi inte höres innan....................Pöss ljumsken

Inga kommentarer: