tisdag 5 april 2011

Hjärn besked

Jag fick i torsdags innan jag begav mig söder över ett besked gällande min MR röntgen. Jag vill dock inte gå ut med va dem sa då jag inte har allt på det klara och ska ha samtal med min läkaren på torsdag. Ut över det har jag varit i den försketna stad jävlen Malmö och yrat. En intervju stod på tappeten. Men redan vid handskakningen kändes vibbarn helt och h-vete. Så jag tackar för att dem sedan ringde och sa att det inte blev något. Och dem svaren jag fick där nere. Var svar jag ville haft innan. En månads jobb och sen inget mer kan jag klara mig utan. Då kan jag hellre lägga ner till på den här jobbcoachen jag ska få nu. Och hon ska fan inte få det lätt. Hon ska fan få hjälpa mig och göra om mitt CV radikalt. Hon ska ångra att hon fick mig i sitt uppdrag.......hehehehehe Until then Keep it heavy

Inga kommentarer: