söndag 3 april 2011

Mitt i hönsgården

Helgen har varit riktigt nice. Vart ner hos kärleken och fick lite kvalitetstid som vi missat några veckor nu på grund kalas och kurser och annat. Så i torsdags när jag kom ner åkte med på tantbingo med Eva och hennes mormor. Och trottet om ni vill. Men jag vann fan 500 spänn. Så på fredagen när Eva kom hem från jobbet så gick vi in till stan och åt riktigt gott. Själv mummsa jag i mig en kolgrillad T-bone stek som hette duga. Och Eva åt någon typ av Tigerburgare med massa godsaker till. Ren njutning var maten. På lördagen skulle hon ha tjejkväll. Så jag höll mig mest undan. Men jag tog ändå tillfället i akt att fixa till en riktigt smärrig välkommst drink till töserna. Och fixade med förrätten. Dem tyckte att deras kväll var lyckad. Själv hade jag mest svårt och hålla mig vaken. Söndagen spenderade vi soffan med filmer in virade i våra täcken. Sen vart det hemfärd för mig och möta upp min lilla ängel. Och när hon kom tog vi tog vi vidare där vi sluta den förra söndagen då jag lämnade henne för mamma veckan. Det var att cykla in den nya cyklen. Denna gången tyckte dock Frida att pappa oxå skulle cykla. Så ja det var bara till och på med cykelhjälmen och på cyklen. Så vi cykla en lång runda ner runt hamnen och stanna till lite på en lekplats och gunga och prata. Och sen avsluta vi det hela med en promenad på bryggan och titta på fiskebåtarna innan vi cykla hem. Nu börjar en vecka som är fullspäckad. Jag har lite intervjuer jag ska gå på och till helgen blir rallaballa bam. Jag kan inte säga mycket mer då det finns en person som läser den här som inget ska veta...............än i alla fall. Sen är där ett Ullared besök inplanerat till nästa helg igen. Om inget oförutsägbart inträffar vill säga. Jag intväntar oxå ett ex av SIXX AM's debut platta från polaren i Canada. Det är best exlusive buy med en extra skiva från live upptagningen av Cruefest. Sen har jag även bet polaren att köpa den versionen av SIXX AM's kommande andra platta. Det är ju lixom bara ett MÅSTE ha. Och jag ska även försöka få ihop cash så jag kan köpa Nikki Sixx nya bok. Måste ju komplitera samlingen.........hahahahaha Well for I say OVER AND OUT.

Inga kommentarer: