fredag 6 augusti 2010

Danska hjältar

Idag har jag spenderat dagen med hjälpt mor och far med trägårdsarbete. Körning till tippen och klippning av häcken.

Därefter var jag på ett snabbt möte med min vapendragare. En ny idee har kläckts i mitt huvud som jag tänker sätta i kraft med eller utan vapendragaren och andra.
Det här kommer bli stort. Och jag tror på det benhårt. Hårdare än jag trott på något annat innan. Så bollen är redan i rullning så att säga.

Här är föresten ett gäng goa gubbar från andra sidan sundet Mercernary kolla in dessa. Förbannat bra band.

Och när ni ändå kan ni kolla in Dimmu Borgir man får fan gåshud av denna låten.
Grymme feta körer och maffit med symfoni orkerster med stråkar och allt

När ändå är inne på Dimmu Borgier kan ni kolla in Kamelot där sångaren från Dimmu Borgir gästar. Ska dock säga att detta är ett band jag har haft lite svårt för. Men just denna låten är magisk.

Nästa band på intrudktions lista är. Zimmer's Hole med Låten When You Were Shouting At The Devil...We Were In League With Satan. Jag menar kolla bara låt titlen. Den säger allt......dubbeltramp i högsta nivå.............me like.

Inga kommentarer: