fredag 6 augusti 2010

I'm the best there is in knowing music

Funderar på att stoppa alla musikala inlägg här
Och istället lägga dessa på min andra blogg som ligger nere just nu.

Men tills jag funderat ut upplägget på det så lär det dundrar in titt som tätt musikaliska länkar här.

Hitta detta bandet häromdagen. Tok bra med en lite skvätt industri i sig. Celldweller - Switchback

Ett annat ypperligt band är Static X . Vissa av deras låter måste man vara lite skruvad i huvudet för att orka med och lyssna på. Men jag bara inte diggar deras musik. Kolla även in sångaren. Värsta kolla barret. Vill ha.

Säger bara en sak. MUDVAYNE den här typen av musik får blodet och pumpa satan i kroppen.
Får lägga in en video till med Mudvayne då den här e ganska skruvad i videon och låten gungar tok bra. Enjoy

Och för att sen göra en hel om vändning musikalist lugnar vi ner det hela med Hinder - Lips of an angel som jag tycker är oerhört vacker. Precis som en rockballad ska låta.
Hinder - Use me är en cool video med bäjbs and flashy cars

Oh boj. Hitta en gammal goding här oxå. Den här har legat mig varmt och hjärtat i många år nu.
3 Doors Down - Kryptonite

Inga kommentarer: