onsdag 4 augusti 2010

Spådom och kusinträff

Japps. Det är för mycket som hänt sista tiden. Och jag hinner fan inte med. Idag onsdagen är första dagen sen jag lämna dottern till sin mamma för 1½ veckan sedan som jag inte har något och göra överhuvudtaget. Om det är skönt. Ja på gott och ont. Bara jag hemma så stereon är maxad på högsta volym. Så jag skrämmer väl skiten ur pensionärern här nere på Råå.


Jag var i alla fall och spåde mig i måndags. Det gav mig mycket. Och det som var skrämmande var att hon tala om saker om mig som hon inte borde ha en endaste anning om. Spooky. Det sades mycket. Något av allt det som blev sagt var att det finns någon tjej vid min sida som inte kommer in mitt liv då jag beskydder mig själv och någon. Och det är ju utan tveckan mig och min dotter. Och att jag är rädd för att blotta mig. Den här tjej står vid min sida i vått och tort. Och jag undrar vem hon är. Har ingen jävla anning. Jag har en gissning...........men nä tror inte på den.......så vi får väl se vad som händer. Och att jag sen kommer hämnd på vissa. Den ser jag verkligen framemot.
Och att jag har vänner som bromsar min framtid. Vänner som jag förlitar mig på men som inte hör av sig av egen vilja utan man får nästan tvninga sig på dem. Så dem har numera blivit radera i mobilen. För jag vet vilka dem är. They are gone forever.
Kan man lixom inte lyfta telefon säga hej och kolla läget har man i mitt liv och göra mer.

I går var jag i väg på kusinträffa. Min kusin Anna var här med sin sambo Matthew och hans tre barn Cody, Cassiey och Twiggy. Goa ungar som fan. Och det vissa sig nu oxå att Matthew sitter på fritiden och ritar tatueringar. Så gissa vad som blev bestämt. Japps. Han ska rita lite tatueringar till mig. Ska bli super nice och se va det blir av det. Drakar och krigar brudar var hans specialietet. Så det ska bli nice på mina ben......hehehehe

Och det blev även bestämt att vi ska försöka ta oss över till england jag och dottern vid tillfälle och när ekonomi tillåter. Om det blir flyg båt eller bil får vi se när den dagen kommer. Det är ju nu 30 år sen jag var i england senast.

Annars just nu är det väldigt mycket musik. Har fått hem lite goa plattor. Och jag saknar alla min cd-skivor. Så jag har tagit ett beslut att plocka hem mina stora plastlåder som är fulla med cd-skivor. Så e det någon här i staden som jag bor i som är sugen på och hjälpa mig och få hem dem här så hojta till då dem väger bly för att lyfta ner själv.....hahahaha

Annars säger jag bara kolla in dessa fantastika plattor.

The Shinedown - The sound of madness (2008)
Mutiny Within - S/T (2010)
4Bitten - No more sins (2009)
August Burns Red - Constellations (2009)
Flyleaf - Memento mori (2009)
Forever Never - S/T (2009)
Parkway Drive - Deep blue (2010)
Buckcherry - All night long (2010)

Inga kommentarer: