söndag 30 maj 2010

Hässleholms Power Meet

Japps i går lördags var det dax för den årliga Power Meet i Hässleholm med utställning av amerikanske bilar. Efter det följer en lång eftermiddag och kväll med crusing. Jag körde polarens Pontiac Le Mans cab. Vädret var inte direkt med oss från början.
Men det sprack upp mot kvällen och blev riktigt jävla nice väder.
Fick dock med oss en snubbe i bilen som jag inte alls gillade.
Efter några timmar blev det då droppen och jag vägrade köra om inte an åkte av.

Jag vill oxå tacka dig vännen som förgyllde min kväll med dina närvara och sällskap. Många skratta blev det. Och Jeppe. We have to this again and again and again. Plus att vi måste ta med ungarna på en crusing. Tror dem skulle uppskatta det alla tre.


Other than that...............så vill jag inte kommentera mer. Vädret är skit idag precis som vissa andra saker som jag inte går in på.
Nu ska jag göra mig ordning och gå på bio.........tror jag. Verkar som om det inte blir med sällskap utan jag går själv.
Imorgon ska jag försöka komma upp med en ny 10 i topp lista. Har redan börjat knåpa på det.
Raggers , Wankers and Jänkers..........see ya next year...................let the party begin.

Inga kommentarer: