lördag 15 maj 2010

An offer I could not refuse.

Japps så var snart denna helgen oxå avklarad med smulan.
En super duper helg. Precis som alla helger eller rättare sagt alltid när jag har min lilla prinsessa.

I fredags var det en farmor o farfar dag för Smulan ihop med sina två kusiner Mira och Elias.
Dem hade varit ute och lekt hela förmiddagen och när jag kom för att hämta henne så var dem ute och lekte i sandlådan och gungade igen.

När vi kom hem var jag grymt trött och hade lätt kunnat däcka direkt. Men lyckades hålla mig vaken lika länge som Smulan.......det vill säga till kl 20. Sen däcka vi båda två till ljudet av Pippi Långstrump på rymmen.

När vi vaknade var det frukost och lite bus som gällde innan vi gjorde oss i ordning för biker frukost. Vi åkte först upp och hämtade Mayzan i ös regnet. Hon köpte Smulans vänskap direkt genom att ge henne en lila elefant.............därefter hade Mayzan en kompis.......hahahaha
När vi kom ner var dock Smulan inte alls riktigt på humör. Troligtivs för mycket folk. Har nog aldrig sett så mycket folk på deras frukost nångång. Men trevligt var det. Och när lite folk hade börjat att falla bort kom Smulan i gång. Sen var det full rulle. Och dem fick godis och chips som någon hade med sig. Det var ju som sagt var fler barn än Smulan där.
Jag hade även ett lite mer privat samtal med några grabbar från klubben. Fick ett erbjudane som jag inte kan tacka nej till. Ser fram emot det......................
Innan vi åkte hem från Landskrona så åkte vi inom och titta på farbro Martins nya lya.

Han åkte sen med oss hem för att sen åka med på den så kallade släktträffen som jag tyckte var ..........nja inte mycket och hurra för. Inte äns hälften av släkten var där. Så jag vet inte vad jag vill kalla det. Och Smulan var gnällig till och från även om hon sovit en 45 min innan. Hon har åkt på en förkylning som kom i fredags. Vet inte om det är den som gör det mesta.

Nu ligger hon och trynar här bakom mig i alla fall. Och i morgon är det söndag. Så vi hoppas på bättre väder så vi kan gå ut och hitta på något.

Satt och kolla bilder i min mobil. Fan det är nog dax och tömma den. Ska se om jag kan lägga upp lite bilder där i från i bloggen här inom det närmaste innan dem blir alldels out och date lixom.

Från mig till er alla HAVE NICE FXXKIN GOOD NIGHT:

Inga kommentarer: