lördag 22 maj 2010

Spender byxorna på med smulans farmor och farfar

Idag lördagförmiddag åkte jag in och hämta mina nya glojärn och mina solisar som innehar samma styrka som jag hra i mina vanliga glojärn. Jävligt skönt och ha då man slipper har ett par extra solglasögon som sitter utan på dem vanliga glojärnen.


Efter att jag varit hämtat mina glojärn åkte jag och hämta min mor och far. Vi åkte ut till Väla köpcentrum då jag ville ha med morsan som lite smakråd för lite sommar kläder till min lilla prinsesssa. Att sen morsan och jag skulle få på oss spenderbyxorn var inget jag räknat med.
Det blev en hel del som ni säger. Kan vara värt och leva ännu fattigare ett tag. Det gäller ju dock min dotter. Och fy fan vad kul det är och köpa klädder till sin dotter. Bra mycket roligare än och köpa till sig själv....hahahaha



Jag slog fan på stort idag och köpt mig två nya skjortor. Lite sommriga. En ljusgrön och en orange. Jävligt nice var dem. Svala och sköna.

Så nu längtar jag bara tills jag ska hämta smulan på tisdag efter jobbet. Sen blir det hem och prova klädder.......ska bli så jävla kul.
I morgon söndag och vädret håller i sig ska jag vara lite fotomodello. Polaren fråga om vi skulle fotografera lite då har det som hobby. Så vi ska ut i naturen och ta lite foton..........OCH NEJ DET BLIR INGET NAKET....................e tror jag...........asg
Well by the way. LOUD MUSIC SAVES LIFES
Och helgen utan Smulan går än så länga bra. Försöker bara tänka på mig själv och göra så lite som möjligt. Eeeeeee kanske inte gått så bra med tanke på vad jag gjort idag......hahahahaha och vad som är planerat inför imorgon............................well shit happens...........even to the best.......







Inga kommentarer: