tisdag 11 maj 2010

STILL WILD AND CRAZY


Så här ser jag ut idag.......20100511 för att ge dem som inte sett eller hört något från mig på ett tag en update.
Annars är livet skit igen.
Det blir inget jobb på praktiken. Fick beskedet i går. Så jag rasa rakt ner på botten igen.
Alla drömmarna jag hade planerat och tänkte göra i sommar. Som eget boende lite semester för mig och Smulan. Allt är åt helvete.
Att leva på knappt 7000:- i månaden med lån och annat går fan inte ihop sig.
Och att hitta något jobb nu är ju helt meningslöst. För nu tar dem ju ändå bara in sommar jobbare. och jag pallar inte med och hoppa runder. Jag vill ha något fast och luta mig tillbaka på. Jag är för fran 37 år nu. I WANNA LIVE LIFE. Men inte med party och annat. Utan jag vill ge mig och smulan en trygget ett skyddsnät något som hon och jag kan njuta av som är vårat.
Men det känns som jag gjort något fel i livet. För mattan drages bort så fort jag får hoppet och gnistan tillbaka.
Jag tackar min älskade prinsessa för att får mig till och släppa alla sjuka och konstiga tankar när jag har henne. Och nu ska jag ha henne två helger på raken. Det blir 3 helger på raken. Jag klagar inte. Tvärtom. Jag njuter fullt ut. Jag har ju sån jävla ångest när jag inte har henne. För jag vet inte vad jag ska hitta på eller ta vägen. Jag blir helt jävla handlingsförlamad. Och min panikångest gör sig då rejällt påminnd. Det jobbiga är då oxå att jag drar ner mig i ett sentimental läge. Och det gör att saker och ting gör mycket ondare.
Har dragit igång en ny blogg här på nätet oxå. Men den är inte officiell. Den är enbart för mig själv. Så den är helt låst.
Där öppnar jag dock upp mig helt och hållet och har den enbart för att kunna skriva av mig.
Kanske enbart kanske jag öppnar den nångång när jag ligger på dödsbädden eller kanske innan om jag hinner gå i pension...........hhhrrmmmm undrars om jag skulle orka blogga så länge. Så jävla mycket folk skulle få göra. Läsa om mitt liv i en blogg resten av deras jävla liv.............hur kul skulle det vara på en skala 1-10
Fan känner paniken komma över mig redan nu. Vet ju att Smulans mamma är ledig i morgon och på torsdag. Så hon har Smulan då. Jag har ju vant mig vid och hämta henne på eftermiddagarna. Shit......vet inte vad jag ska göra...........helvetes jävla skit lixom.
Det är inte så att det finns någon multimiljonär där ute som skulle kunna skänka mig en mille eller så. Hade kunnat klara mig långt på det.....................hhhrrmmmm suck.........guess not.
Well time to hit the bed..........ska till praktiken i morgon. Fick sluta redan nu om jag ville. Men jag mena på att jag kan lika bra gå månaden ut i stället för att sitta hemma och glo.
Kiss my hairy ass you mutha fxxkers.

Inga kommentarer: