söndag 23 maj 2010

Just a saturday

Well well well. I går var ju tanken att jag skulle ta det lugnt och inte göra ett skit.
Vilken blunder det blev då.
Var som sagt i väg och hämta glojärnen och sen hämta mor och far för lite shopping. Efter det var det hem till dem och hjälpte dem med att möblera om och flytta lite grejor.
Drog hemifrån vid 10 tiden och kom inte åter förrän halv 7 i år kväll. Var hemma till halv 9 och sen drog jag igen käka en pizza. Hamnade sen hos Jocke och Sarah. Där befann sig även Beccy och Plato. Så där blev man sittande till kvart i 2 i natt då jag körde Beccy och Plato hem.

Och vad har då hänt idag söndag. Ja fan inte mycket. Värvat med film och data. Var tänkte att jag och en polare skulle ut och fotografera mig lite. Men vädret har inte precis varit det mest rogivande. Finns ju några timmar kvar på denna dagen. Så kanske en kvälls sol kan dyka upp. Om inget annat kan vi ju hoppas.

Shipohej på er

Inga kommentarer: