måndag 24 maj 2010

Som en käftsmäll

Fick idag några sms som jag nog helst hade kunnat vara utan. Infon på dem var inget jag ville ha reda på. Men jag fick om inget annat lite saker bekräftade.
Att det ska vara så svart och svara ärligt när man frågar.
Nä utan i stället ska man få reda på saker från annat hål.
Det gör ju bara saker värre. DAMNIT
Och sen göra en annan sak när man har sakt en sak.
Sånt får mig och må riktigt jävla skit dåligt.
Det blev som en suckerpunch i magen på mig. Luften gick ur mig helt.
Frågan är om jag ska konfrentera den här presonen med den infon jag fick.
Sanningen kommer ju fram för eller senare än då. Jag har ju själv fått lära mig det den hårda vägen.

Bortsett från det så har jag idag en stor saknad efter min dotter. Vet att jag ska hämta henne i morgon efter dagis. Längtar som fan. Ska pussa och krama henne tokmycket. Och som vi ska prova klädder.
Måste hitta min förbannade digitalkamera bara som jag tydligen lagt på något bra stället eller glömt någonstans verkar det som.............grrrrrr

Inga kommentarer: