lördag 5 juni 2010

Badliv en fredag i Landskrona

I fredags tog jag och min lilla Prinsessa bilen ner till Landskronas strand för lite fika på stranden och stenkastning i vattenet. Det blåste ganska bra. Men jag hade ändå smörjt in min dotter rejällt innan vi åkte i solfaktor 50. Och hade klädder på henne. Vad jag inte tänkte på var mig själv. Blekfis som jag är och absolut inte direkt mottaglig för sol så brände jag mig som fan på hövvet armar och ena sidan av halsen och på knäna. Så går det när man tänker mer på sitt barn än på sig själv.
Det var en mycket trevlig fika i alla fall. Även om vissa vuxna människor blev som barn på nytt och min lilla prinsessa gick en bit bort. Kände väl att det där kan bli farligt med vuxna människor på småbarns leksaker..........asg
Tackar damerna från LA för fikan.

Vi gjorde sen ett lite besök hos Thompan för att kollat att han mådde bra. Och Smulan hade ju tjötat hela veckan om Thompan. Så nu fick hon träffat honom. Även om inte var så intresserad av honom utan mer av hans barns leksaker där........hahahahaha
På eftermiddagen blev det lugnt. Vi var här hemma i trägården och latjade lite och blåste såpabubbler och spela lite fotboll ja massa annat som man kan hitta på i trägården.


Inga kommentarer: