onsdag 30 juni 2010

En snattande dotter

Var i väg på Media Markt idag och köpt en portabel DVD spelar med hörlurar till bilen. Är lixom trött på att höra Mamma Mu och Bamse sager 14 gånger på raken.

Fick tag i en riktigt bra grej för en bra peng.

Nu till den lite roliga men pinsama delen. Jag såg att min dotter hittade hyllan med Astrid Lindgren filmer. Hon stod där och pilla. Och jag hade hennes Sulky med. Så jag sa till henne kom nu så ska vi gå vidare. Vad jag då inte sett när jag stod och titta på filmer jag oxå var att hon tog en Pippi film och stoppa i kassen på vagenen. Jag får handlat det vi ska där och går ut till bilen och håller på och packar in vagenen upptäcker jag till min förvånning den här Pippifilmen. Damn..........den har jag ju inte betalt för och tittar på min dotter och frågar henne va e detta Frida. Hon svarar glatt Min Pippifilm.

Damn damn damn. Min snart 3 år fyllande dotter har redan börjat snatta.............shit. Jag stod i kvalet och valet om att gå in med den igen då det var en Pippi film som vi redan har här hemma.
Min mor och far med. Så farsan var snabb och sa. Den kan vi ta med hem till oss då så kan dem ha den där. Så ja så fick det bli. Så i slut klämmen blev ju både pappa och farfar involverade i den här snattningen av en DVD film..........................DAMNIT

Inga kommentarer: