lördag 19 juni 2010

PARTY ANIMAL - Well not me

Har blivit bjuden på fest ikväll lördag. Skulle vara bra för mig och komma ut och lära känna lite nytt folk och träffa folk dessutom. Även om vädret är piss i mississippi så skulle det kunna hindra en från att gå på fest. Det som stoppar mig är dock lusten och insperationen. Har blivit en sån anti. Försökte till och med häromdagen ta några pilserna. Det blev 3 klunkar resten åkte i vasken. Jag klöktes av det. Jag tror att min kära vänner i klubben har smittat av sig lite på mig och jag mår bättre av nykterheten.

Jag ska göra ett försök och hålla mig nykter hela året. Även om jag inte dricker mycket i vanliga fall så ska jag hålla ännu hårdare på det. Kan lägga dem pengarna på mc-kortet i stället..........fö det ska tagas nu.

Inga kommentarer: