torsdag 10 juni 2010

Fick en fråga om raggning

Japps. Fick en fråga om raggning på Sweden Rock.

Och jag ska göra klart en sak. Jag har absolut inte tid med raggning på Sweden Rock.
När jag väl är där så har jag fullt upp med att kolla på alla banden och hälsa på alla gammla och nya vänner som dyker upp från nolla och ingenstans. Då jag har flyttat runder i Sverige i många år har jag lärt känna massa folk. Och dem träffar man inte så ofta annars mer än att man pratar med dem över nätet. Så jag passar på och träffa så mycket folk jag bara kan mellan banden på festivalen. Sen måste man ju kolla in marknadsstånden och så oxå. Så att någon raggning på Sweden Rock för mig finns inte. Existerar inte ens i vokaboläret.

Och att ragga varadagen nu när man är singel. Nä jag har varken lust eller inspertion till det. Vill någon mig något så får dem komma till mig.
Jag känner att jag har varken orken , lusten eller insperationen till det.
Så nu vet ni det oxå..............................SEE YA AT SWEDEN ROCK.......nu ska jag snart hämta min prinsessa............bye bye

Inga kommentarer: