torsdag 17 juni 2010

Chickenfish and Chockletchips

Kan säga er så här. Köp inte färdiggrillad kycklig på Maxi.
Jag köpte en i måndags och gjorde lite kycklingsallad. Det vissa sig att den inte var riktigt färdig. Det var mycket rött kvar på den. Dock var jag så hungrig att jag tog det som såg färdigt ut.
Ingen bra idee vissa det sig. Min mage sade kaput direkt. Och jag har haft stamkort på sketan. I dag är första dagen som magen håller sig i kontroll.
Skulle nog fan slängt in den i ugnen här oxå vid närmare eftertanke. Men anser det är dåligt av dem att inte ta stickprov på det.
Så med detta vill jag säga att jag gör ju inte om den blundern igen........................suck

om 3½ dag kommer min lilla prinsessa. Börjar längta som fan nu. I HATE SO SLEEP ALONE. Och med vill jag säga att jag inte har behov av kvinnlig närvaro. Utan det är mest och ha tösen liggandes i sängen. För det finns inget underbara än att lägg sig och ta en ordentligt titt på sin dotter där hon ligger och sover så fridfullt och gott. Och man somnar då så gott och vaknar med att någon petar upp ögonen på en eller petar i öronen och säger pappa jag sovit nu..................fan vad jag längtar.

Inga kommentarer: