söndag 20 juni 2010

Min prinsessa kommer idag.

Japps. Ikväll kommer hon. Jag längtar så jag håller på och spricka här.
Min rastlöshet ska demoleras. För när jag har min dotter här har jag mycket lättare för att hitta på saker och göra något. Har svårt och ta för mig det när jag är själv.

Även om jag kan säga att jag spenderat mycket tid på att söka jobb denna veckan.
Det gör jag i och för sig annars oxå. Men har lagt ner mer tid på det denna veckan oxå.
Har även bestämt med en person som ska hjälpa mig med min cv. Den jag har gjort nu är uppgjorde efter AF's normer. Och är en mall som alla där måste avnända. Den tycker jag är tråkig och helt opersonlig. Så den här personen ska hjälpa mig och göra en helt personlig CV som förhoppningvis sticker ut i från alla dem andra.

Tillbaka till dottra min.

Jag har sommaren planerad för oss. Det kommer bli många intressanta saker som kommer hända. Men först ska vi klara av midsommar. Så vi får väl ena hoppas på lita fint väder om inget annat. Och enligt vädret på tvn verkar det kunna bli riktigt lovande. Kanske ska man packa badbyxorna just in case nu till midsommar..........hahahahahah

Have a nice day folks

Inga kommentarer: