onsdag 2 juni 2010

Nu e det sommar nu e det sol, Nu e det ko skit ut i hagen

Tjohej. Idag blev det riktig sommar värme. Så efter att jag hämtat smulan från dagis idag var det av med klädderna och på med något svalt och massa solkräm och solisbrillorna på.
Jag har oxå bestämt att jag håller min lilla prinsessa hemma från dagis torsdag och fredag denna veckan så jag får extra tid med min prinsessa som jag älskar mest av allt i denna världen.
Det blev lite filmning oxå på köpet.
Imorgon ska vi Tomten till ögonläckaren i Ängelholm. Sen blir det hem och njuta av det underbara vädret(om det nu fortsätter vill säga). Där efter drar vi ner till Landskrona som det ser ut nu och hälsar på farbro Thompan. Får se om vi kan hitta på något kuligt med honom.
På fredag har vi inget planerat. Vi tar dagen som den kommer. På lördag får vi eventuellt en kaffegäst på besök.....hoppas hoppas hoppas.

See around. Ska försöka lägga mig nu oxå. BLir nog många besöka i duschen i natt för att svalka denna överhettade kropp som absolut inte tycker om varma nätter........................DAMNIT








Inga kommentarer: