söndag 6 juni 2010

Premiär doppet i havet för Smulan

Efter att vi varit på biker frulle så var hem om en snabbis för att hämta badklädderna. Vi åkte sen ner till stranden och möte upp farmor och farfar. Där gjorde smulans årets första dopp. Och jag lovar det var inte lätt och få upp henne där i från. Även om hon inte doppa sig helt kan jag lova att pappa hade inte gått i frivilligt i alla fall. Hon var rejällt frusen när vi kom upp men efter att fått på sig torra klädder och blivit invirad i handduken och solen värmt lite så var allt bra igen. Det började dock mollna på lite sen framåt sena eftermiddagen. Så packade ihop oss och åkte hem och åt lite. Därefter ringde blev utbjudna till farmor och farfar för lite kvällis och bus.
Dumma faffa stimmade upp smulan så i den grad att pappsen fick svårt och få henne och sova när vi kom hem.
Jag blev tvungen och göra något som jag aldrig gjort mot henne innan. Det gjorde ont i mig efteråt. Jag fick ryta till ordentligt. För då hade jag hållt på och försöka få henne och sova i över en timme. Först skulle ligga där. Sen där och sen på min magge och sen där. Och jag sa till henne flera gånger med lite barskton. Men hon bara titta på mig och låg still på den platsen några sekunder. Sen kröp det i kroppen på henne igen. Men efter min ordentliga rytning till henne så la hon sig ner och 5 min senare sov hon. Snack om att testa gränser med pappa..............attans unge................hahahahahaha. Nu ska jag dock krypa ner i sängen jag oxå och se om jag får plats. Hon ligger rakt över dubbelsängen nu och brer sig.................hon lång tror hon att hon är egentligen..........................DAMNIT.............hahaha
Ha det bäst.................

Alltså hon är bara det sötaste som finns i hela världen.
Farmor,farfar och tant Lena
Har fått macka av farmor.

Leter sten och kunna kasta i vattnet. Det är jätte skoj tycker Smulan.



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej jag testar själv