torsdag 10 juni 2010

Smulans nya dagis

Japps. I augusti byter hon dagis. Det ligger gångväg här i från i stället för 2 mil bort
Och jag var där i dag för att boka ett studiebesök.
Min första känsla jag fick där inne var inte alls god.
Känns innestängt och trångt. Och det känns som att dem kommer inte vara ute lika mycket som dem är på det dagist hon är på nu.
Men vi får väl se vad som händer.
Kan ju vara att hon inte trivs där i heller. Då får vi ju ta tag i det och gör något åt det.

Idag ska jag åka hämta min lilla prinsessa vid halv 2 tiden. Sen beger vi oss hem till min mor och far för att morsan ska hjälpa mig och raka mig på hövvet.
Jag kommer även att hon henne över natten och ha henne hemma i morgon från dagis.
För hennes mor har mycket på jobbet nu inför studenten. Fy fan vad man ställer upp alltså.
Men jag ser det inte som att jag ställer upp för hennes mor. Jag ser det bara som att jag får mer tid med min dotter vilket jag uppskattar mer än något annat.
Så nu e frågan vad vi ska hitta på för bus i morgon innan jag drar i väg. Får dock lämna henne till min mormor på eftermiddagen när jag åker upp för att se Cinderella på Sweden Rock. Det är jag så där glad över. Men det får gå.

Om ni inte visste det innnan. Så älskar jag min dotter över allt annat...........Puss på dig pappas lilla älskling <3

Inga kommentarer: